Tanie noclegi, kwatery, apartamenty, domki i wille na wynajem
Większość naszych użytkowników poszukujących nieruchomości wakacyjnych pod wynajem, trafia na nasz portal dzięki wyszukiwarkom internetowym takim jako Google. Właśnie dlatego podchodzimy do zagadnień SEO (Search Engine Optimisation) i SEM (Search Engine Marketing) bardzo poważnie i dokładamy wszelkich starań aby każda podstrona naszego serwisu była dobrze zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych. Nasz portal pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google na ponad 8.000 fraz kluczowych, a każdego miesiąca notujemy wejścia na nasz serwis za pośrednictwem ponad 25.000 słów i fraz wpisanych do wyszukiwarki Google.
Jako nasz Ogłoszeniodawca możesz skorzystać z mocnej pozycji w wyszukiwarkach jaką na przestrzeni lat wypracował sobie nasz portal. Przedstawiamy kilka wskazówek i rad dzięki którym będziesz mógł stworzyć ogłoszenie przyjazne wyszukiwarkom internetowym. Dzięki tym wskazówkom Twoje ogłoszenie będzie miało szansę pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania Google i uzyskać większe zainteresowanie ze strony poszukujących nieruchomości wakacyjnych pod wynajem turystów!
TEKST W OGŁOSZENIU
Zawsze używaj oryginalnego tekstu, nigdy nie kopiuj opisów regionu czy okolicy z innych stron internetowych. Jest to sprzeczne z prawami autorskimi, a ponadto Google źle patrzy na strony z tekstami, które zostały wcześniej znalezione na innych witrynach internetowych. Używając polecenia 'kopiuj/wklej' przy tworzeniu swojego ogłoszenia szkodzisz sobie, zmniejszając swoją szansę na wysoką pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych.
SŁOWA KLUCZOWE
Słowa kluczowe to słowa i frazy, które internauci wpisują w wyszukiwarki internetowe takie jak Google czy Bing, aby znaleźć to czego szukają. Warto ich używać w treści ogłoszenia, ponieważ zwiększy to szanse na jego większą widoczność w wyszukiwarkach.
Jakich słów kluczowych używać w ogłoszeniu?
Używaj rzeczowych słów kluczowych częściej niż opisowych:
Typ nieruchomości – willa, apartament, chatka narciarska, domek w górach/nad jeziorem, itp.
Położenie – nazwa kompleksu/kurortu/miasta, „nad jeziorem”, „nad morzem”, „przy plaży”, itp.
Kluczowe atuty nieruchomości – prywatny basen, jacuzzi, balkon, widok na morze, klimatyzacja, itp.
Lokalne i sławne atrakcje w pobliżu Twojej nieruchomości
Liczba pokoi i/lub sypialni
Gdzie powinienem wstawić słowa kluczowe?
Słowa kluczowe powinny być uwzględnione we wszystkich częściach ogłoszenia, w tym również w Krótkim Opisie, który pojawia się na stronach z wynikami wyszukiwania na naszym portalu. Dobrym miejscem na użycie słów kluczowych są także opisy pod zdjęciami (kluczowe atuty nieruchomości). Krótki Opis to prawdopodobnie pierwsza informacja na temat Twojej nieruchomości z jaką styka się turysta, dlatego warto również tutaj promować kluczowe atuty w zwięzłym i oryginalnym stylu.
Czy można użyć zbyt wielu słów kluczowych?
Tak. Google umieści Twoje ogłoszenie niżej w sowim rankingu jeżeli użyjesz zbyt wielu słów kluczowych. Powinieneś również pamiętać, że tworzysz ogłoszenie dla człowieka (potencjalnego najemcy), a nie dla wyszukiwarki, dlatego powinno się je przyjemnie czytać. Tworząc swoje ogłoszenie, rób to z myślą przede wszystkim o swoich klientach, ale pamiętaj też o wyszukiwarkach. Absolutnie niedopuszczalne jest tworzenie ogłoszeń, które w jakimkolwiek paragrafie zawierają tylko i wyłącznie słowa kluczowe wymienione po przecinku. Takie działania bardzo negatywnie wpływają na pozycję w rankingach wyszukiwarek, a ogłoszenia sformułowane w ten sposób nie przejdą weryfikacji naszych administratorów.
Czy mogę kupić wysoką pozycję w Google i innych wyszukiwarkach internetowych?
Nie. Należy strzec się e-maili i telefonów od firm, które oferują sprzedaż wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Nie ma możliwości kupienia wysokiej pozycji w tzw. „organicznych” lub „naturalnych” wynikach wyszukiwania. Można co najwyżej kupić linki sponsorowane i dlatego doradzamy naszym Ogłoszeniodawcom zachowanie ostrożności.
Przykłady dobrych i złych słów kluczowych
Pamiętaj, że słowa kluczowe to nie wszystko i obok nich powinny pojawiać się zdania opisowe, które wprawią ludzi w wakacyjny nastrój. Jak ze wszystkim, tak i ze słowami kluczowymi należy zachować umiar.
W Krótkim opisie nieruchomości
Dobrze: Willa z basenem blisko Aquaparku
Źle: Wspaniała baza, blisko atrakcji turystycznych
Dobrze: Chatka w górach przyjazna dla zwierząt
Źle: Stylowe zakwaterowanie w dziewiczym terenie
Dobrze: 3 pokojowy apartament w Rzymie z parkingiem
Źle: Przytulna kwatera w mieście.
W opisach zdjęć
Dobrze: Salon z kominkiem – doskonałe miejsce na romantyczny wieczór
Źle: Sypialnia
Dobrze: Nasz domek w górach z Jacuzzi zapewni Ci ciepło w mroźne wieczory
Źle: Piękne położenie
Dobrze: Przylegający, prywatny ogród stanowi bezpieczne miejsce zabaw dla dzieci
Źle: Okoliczne miasteczko położone niedaleko
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowych ofertach i promocjach zapisz się do naszego newslettera.
Zapisz się Chcę zrezygnować z subskrypcji
Oferty wyróżnione