Dodatkowe informacje dotyczące płatności:
Rezerwacja dokonywana jest od soboty do soboty. W cenę wliczony jest serwis plażowy, czyli 1 parasol i 2 leżaki na plaży. Z chwilą rezerwacji pobieramy 30% zaliczki, płatna przelewem. Informacje i rezerwacje: Eleonora Mizerska Agencja Belmare Tel.Fax: 0039.0431.430940 e-mail:info@belmare.eu
Warunki wynajmu
OGÓLNE WARUNKI WYNAJMU
1. REZERWACJE
Rezerwacja zostanie uznana za ostatecznie potwierdzoną dopiero po otrzymaniu umowy, którą Agencja Belmare wysyła niezwłocznie po otrzymaniu płatności na rachunek. Agencja Belmare zastrzega sobie prawo odrzucenia płatności, które zostaną uiszczone później niż 8 dni od wskazanej daty płatności.
2. PŁATNOŚĆ
40% całkowitej kwoty wynajmu musi być wpłacone jako depozyt na rzecz Agencji Belmare, przelewem bankowym. Rozliczenie wynajmu musi zostać uiszczone po przyjeździe przy odbiorze kluczy. Żadna inna płatność nie jest akceptowana jak karta kredytowa w dniu przyjazdu lub przelew bankowy na 5 dni przed przyjazdem.
3. REZYGNACJA
Depozyt nie jest zwracany w żadnym wypadku. W przypadku, gdy gość zmuszony jest do odwołania rezerwacji, musi powiadomić o tym Agencję Belmare co najmniej na 4 tygodnie przed rozpoczęciem pobytu. W przeciwnym razie, jeśli Agencji Belmare nie uda się wypożyczyć mieszkania innej osobie, gość ma obowiązek uiszczenia reszty kwoty. W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie będzie dokonywany żaden zwrot.
4. PRZYJAZD
Przyjazd musi odbywać się w ustalonym terminie między godziną 16:00 a 19.30. W przypadku opóźnienia gość musi poinformować Agencję Belmare w odpowiednim czasie. W przeciwnym razie apartament będzie dostępny jeszcze jeden dzień, po którym może zostać wynajęty ponownie z konsekwencjami dla gościa zapisanymi powyżej (pkt. 3). Po przyjeździe należy okazać dokumenty wszystkich osób do rejestracji.
5. WARUNKI WYNAJMU
Zabrania się przyjmowania większej liczby osób niż dozwolona przez liczbę łóżek wskazanych w naszej ofercie. Dzieci są uważane za dorosłych. Zwierzęta domowe można przywieźć tylko, jeśli jest to dozwolone przez Agencję Belmare, zgodnie z przepisami każdej nieruchomości. Zabronione jest używanie kuchenek lub grzejników elektrycznych i przenośnego klimatyzatora. Wszyscy goście są zobowiązani do przestrzegania przepisów domów ze szczególnym uwzględnieniem zasad dotyczących ciszy, zwłaszcza po południu i w nocy.
6. WYPOSAŻENIE APARTAMENTÓW
Wszystkie nasze apartamenty są w pełni umeblowane i wyposażone w kuchenki gazowe, zestaw naczyń kuchennych (garnki, naczynia, szklanki), zimną i ciepłą wodę, lodówkę i elektryczność 220 V. Koc i poduszka są dostępne dla każdego łóżka. Goście muszą przywieść pościel, ściereczki i ręczniki.
7. WYJAZD
Mieszkanie musi być zwolnione od godziny 9.00 w ostatnim dniu. Wyjazd musi odbywać się w godzinach urzędowania, aby umożliwić naszym pracownikom kontrolę, czy apartamenty są czyste i nieuszkodzone. Na żądanie Agencja Belmare może zezwolić na wyjazd w nocy lub w godzinach, w których biuro jest zamknięte, ale w tym przypadku zastrzega sobie prawo zachowania kaucji, która zostanie przesłana klientowi pocztą po sprawdzeniu stanu apartamentu. Mieszkanie musi być czyste, wolne od śmieci, z czystymi przyborami kuchennymi, pustą lodówką i kuchnią w idealnym porządku.
8. KAUCJA
Goście muszą maksymalnie dbać o mieszkanie i sprzęt (naczynia kuchenne, lodówka, materace itp.). Reklamacje dotyczące stanu apartamentu i jego wyposażenia są przyjmowane tylko w ciągu 24 godzin po przyjeździe. Za połamane lub uszkodzone przedmioty pobierana jest opłata według cennika. Jako gwarancja rzetelnego przestrzegania wszystkiego, co powyżej napisane i aby upewnić się, że wszystko będzie w idealnym porządku, Agencja Belmare może według własnego uznania zwrócić się z prośbą o wpłatę kaucji w wysokości 70EUR gotówką za mieszkanie, która zostanie oddane po skontrolowaniu apartamentu w dniu wyjazdu.
9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ AGENCJI
Agencja nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku awarii, za zniszczenia, wypadki, straty, kradzieże i niedogodności, które mogą wydarzyć się w trakcie pobytu. Jednakże pomoże w przypadku takich problemów. Wnioski o naprawienie szkód muszą zostać uzgodnione bezpośrednio na miejscu. W przypadku ewentualnych sporów prawnych właściwym jest sąd Wenecji.
10. SZCZEGÓLNE ZASADY
Agencja Belmare zastrzega sobie prawo w przypadku nieoczekiwanych problemów do zmiany mieszkania o tej samej wartości. Ewentualne dodatkowe opłaty zostaną zapłacone przez Agencję Belmare. Zapewnienie konkretnego mieszkania (liczba, piętro itp.) będzie rozpatrywane bez gwarancji. Opis apartamentów w naszym katalogu może się różnić w wyjątkowych przypadkach. Informujemy naszych klientów, że pracownicy Agencji Belmare są upoważnieni do wejścia do mieszkania również w przypadku nieobecności gości w celu dokonania ewentualnej naprawy i konserwacji.